Μενού
Καλάθι

espa

Τρόποι Αποστολής - Πληρωμής

Τρόποι Πληρωμής

Μέσω αντικαταβολής
Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να πληρώσετε την ημέρα της παράδοσης στο χώρο σας. Όλες οι παραγγελίες με αντικαταβολή στο χώρο σας έχουν επιπλέον χρέωση 2,50€.


Με τραπεζική κατάθεση

Mπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Μπορείτε να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους  τραπεζικούς λογαριασμούς, αναγράφοντας ως αιτιολογία τον κωδικό της παραγγελίας:


ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ :
Λογαριασμός : 5714-020434-814
Iban: GR7201710430006043137505595
Δικαιούχος: Βησσαράκου Μαρία


Μόλις κάνετε την πληρωμή θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία αποστολής την παραγγελία σας.


Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners.
Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας της και με όλα τα απαραίτητα πρωτόκολλα ασφαλείας.


ΜέσωPayPal
Εάν έχετε πιστωτική κάρτα και επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά μπορείτε να επιλέξετε τον πλέον διαδεδομένο τρόπο, παγκοσμίως, για την εξόφληση της παραγγελίας σας, το PayPal.


Παραλαβή και εξόφληση από το κατάστημα
Μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας κατά την παραλαβή τους από το κατάστημά μας. Για τη δική σας εξυπηρέτηση επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας στα  ώστε να βεβαιωθείτε ότι όλα τα προϊόντα της παραγγελίας βρίσκονται στο κατάστημα.



Αποστολές και Επιστροφές

Παράδοση στο χώρο σας
Η παράδοση στο χώρο σας γίνεται με τους παρακάτω τρόπους

μέσω των εταιρειών ταχυμεταφορών Elta ή Speedex οι οποίες αναλαμβάνουν να παραδώσουν τα προϊόντα της παραγγελίας σας σε όλες τις περιοχές της Ελλάδος που καλύπτει το δίκτυο μεταφορών τους
με μεταφορική για παραγγελίες μεγάλου βάρους ή όγκου

Για αγορές άνω των 50€ και έως 5kg δεν υπάρχει επιβάρυνση σε εσάς με τα έξοδα μεταφοράς


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΖΑΡΜΠΟΥΤΗΣ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΖΑΡΜΠΟΥΤΗΣ.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η ΖΑΡΜΠΟΥΤΗΣ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή απαιτείται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΖΑΡΜΠΟΥΤΗΣ, zarboutiservice.gr.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν στο χώρο μας, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του στο χώρο μας.

Για την επιστροφή των προϊόντων σας εφόσον είστε εγγεγραμμένοι χρήστες, θα πρέπει να μεταβείτε στον σύνδεσμο Επιστροφή στην ενότητα ο λογαριασμός μου και να συμπληρώσετε την φόρμα με τα στοιχεία της παραγγελίας, για να σας στείλουμε το αντίστοιχο RMA ( κωδικός επιστροφής ).

Στην περίπτωση που έχετε κάνει αγορά ως επισκέπτης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω email για την επιστροφή του προϊόντος.